sudda sudda sudda sudda bort din sura min

Är det inte fantastiskt att ha en mamma? Någon som bryr sig om en.

Tänkte bara fråga, för jag har ingen aning om hur det är.

Mammmas kära vän Anita drog till thailand för någon dag sen & mamma tog mer än gärna på sig ansvaret som kattvakt. Hon glömde liksom bort den där lilla detaljen att jag inte tål katter, och blir röd i ögonen, snorig och eksemig av att ens tänka på dom.

Berättade nyss hur jobbig natt jag hade pga. allergin och det enda mamma sa var:
- Men då hade du väl inte stängt dörren, vad klantigt.

Jag påpekade då att hon i sånna här lägen ska ta mitt parti och inte kattens. Men då sa hon bara:
- Stänger du inte dörren så är det ju inte Olles fel, hoppas han kissar i ditt rum!

Ska tillbaks till skolan och tröstäta mjöliga, fantastiska pannkakor nu & sen skriva ett litet MVG i historia.

Olle hälsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0