rip the tv

Pappas bästa vän, dvs hans television fick vara med om en orättvis behandling här om dagen. Pappa har länge tänkt tanken: "Jag måste skruva fast den i stativet, så den inte faller". Men tanken har liksom aldrig förvandlats till en handling, och då går det som det går.

Pappa skulle iallafall skuta bak tv:n och valde att gå till väga genom att helt enkelt trycka tv:n bakåt.

Någon som listat ut fortsättningen? Tv:n föll & skärmen sprack. Där stod jag och höll minen, försökte se förfärad ut för att vara ett bra stöd åt far min.

Men lika glad var pappa för det, han hade ju en annan tv på lager. När han kom bärandes på tv:n från garaget, som förövrigt hade ett handtag kunde jag inte se förfärad ut längre.

Det kan möjligtvis ha varit världens första tv han kom bärande på, dock inte svart/vit. Utan istället i vackert sepia, dvs. brun/röd-aktigt. Högst skrattframkallande kan jag lova!


Den ser bra ut där den står, riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjock du är på headern



//anonym

2010-01-17 @ 18:54:24
Postat av: e

ORKA SÄGA ATT HON E TJÅKK, HON E ASSMAL JU!!

2010-01-17 @ 18:55:25
Postat av: lolliiiiiiiii

haha, fan så låg humor emzi ;)

2010-01-18 @ 16:03:45
Postat av: eeeeeeeeeee

hahaha dårå? jag har inte gjort nå:P:P

2010-01-18 @ 17:27:54
Postat av: frittätäätätätä

Haha jag hoppas verkligen att det var typ emma som skrev ett oseriöst inlägg. För du är långt ifrån tjock, och om det var någon som var seriös så är personen allmänt dum i huvet. För du vet att du har fett fin kropp stumpan :)

2010-01-20 @ 18:45:32
URL: http://ffriidaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0