prinsessan Lovisa



Tänkte i okunglig protest stänga av datorn när jag såg det här. Jag är en sån där presidentdyrkare som anser att kungahuset borde ha skrotats för flera år sedan. Det finns ingen frisk person under 70 som tycker att kungafamiljen gör ett bra jobb och borde stanna. Dom kostar bara pengar!

Min första tanke var: "Vem fan bryr sig om vad ungen ska heta? Och varför i hela fridens namn måste det alltid vara gamla, skruttiga, kungliga skitnamn".

Sen såg jag att Lovisa fanns med som alternativ. Då mjuknade jag en aning och i nuläget ser jag ingen mening med president. Nog tycker jag att underbara lilla Lovisa ska få styra och ställa ett tag först.

Fan vilket kungligt namn jag har, ni kan från och med nu kalla mig prisessan Lovisa.



Rösta nu, så trycker snart Victoria ut en liten Lovisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0