godnatt

Alla berättar om årets höjdpunker, tänker tillbak på allt som hänt och skriver ner det. Jag ska inte vara sämre!


Årets fail: Camilla tror att hon har gått vidare i idol, men hör fel.
Årets wtf: Pappa går och lägger sig före jag kommer hem, utan att ringa.
Årets citat: "Polska barn är dyrast att adoptera för de ser ut som svenskar."
Årets fiasko: Ken rings rimstuga. (Kolla youtube med detsamma)
Årets idiot: Anna Anka.
Årets mest överskattade: Svininfluensan.
Årets "inte igen": Carola släpper ny julskiva.
Årets bästa minne: 24 april.
Årets trögaste: Emilia Jakobsson. (sry bejb <3)
Årets sexmissbrukare: Tiger Woods.
Årets facebookgrupp: Osama bin Ladin - Kurragömmamästare sedan 2001
Årets sorgligaste som inte ens var sorgligt: Michael Jacksons död.
Årets klantigaste: Emma hoppar upp i Skutts famn, var för fet och pajjar korsbandet!
Årets "du måste skoja": Robin Rautila ställer upp i gaybloggens skönhetstävling.
Årets finaste diss: Gaybloggen mot Robin Rautila.
Årets mediaprofil: Gustaf Vallgren, ett helt uppslag av ren myt!
Årets bästa dygnsrytm: Björn Qvick, han ser nog aldrig solen.
Årets onödigaste: Försöket att rädda Saab.
Årets orka leva: Tågbytet påväg mot åre som gick lite fel.
Årets gangster: Adam Aekon Eriksson.
Årets viktigaste accessoar: Adam Aekon Erikssons knogjärnsbälte.
Årets konstigaste: Krigaren Obama får fredspriset.
Årets "gift dig med mig": Calle Kristiansson
Årets ursäkt: "Kan inte, måste rasta hamstern" (?!)
Årets tröttaste:
Jag, nu går jag och lägger mig.


Antingen är ett år för långt eller mitt minne för kort, fan så svårt det där var.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Det blir alltid att alla minnen kommer från typ november/december när jag ska göra nåt sånt. =)

2010-01-05 @ 12:15:49
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Tack så mycket förresten! =D

2010-01-05 @ 12:16:28
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: eemiliaj

tack gumman, jag älskar verkliiiiigen dig också...-.-

2010-01-05 @ 14:02:46
URL: http://eemiliajaakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0